CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 9 juli 2011

Varit i slottskogen mm..

Idag åkte jag och Akheyla buss och spårvagn till slottskogen och då mötte man upp pappa och hans tjej Johanna! Vi har kollat på djur och träffat andra hundar mm. Hon har även varit snabbt i en inhägnad med ca 4 andra hundar vilket gick si så där. Hon är ju fortfarande rädd av sig, men fortsätter man gå till slottskogen kanske hon vänjer sig med att alla hundar inte är farliga! (: Sedan skulle vi gå en stig, då kom det först ett rådjur och efter rådjuret kom det en hund, den hunden verkade inte så värst snäll, utan som att något var fel på den och att den var sjukt aggresiv,.. Så ja, jag blev rädd, men inte för min skull. jag var inte rädd för hunden, utan mer för min tös liv. Så vi vände och gick en annan väg istället! Sedan så har vi fikat ca 3 gånger haha! Sen åkte vi till Johanna och var på hennes gård samt var med min faster Petra mm! En lång stund efter det åkte jag och pappa till Niklas och var lite där och sen ja, så handlade vi mm! Och nu sitter jag här! (: Jaja, ha det bra!

MUMS! :D



Så söt säl bebis så det är inte sant alltså! :D


Sjukt söta ungar var det här :D


Medans farsan och dem köpte fikat så passade jag på att ta kort ^^


Min chocklad med grädde! MUMS! - Det här är det enda tillfället jag äter typ grädde! Det är så svinigt äckligt annars! HAHAHHA! Men med chocklad är det svinit gött :D




Johannas vin (tror jag) passade man på att ta kort på =)


HAHA! Pappas ja, ;) haha



Här satt vi på gården och tösan var trött efter slottskogen! (:


Petra då som vi var med oss efter slottskogen då =)

0 kommentarer: