CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 18 juli 2011

Tagit hål i ögonbrynet/Gett Johanna en ny look/Gett mig själv en ny look

Tagit hål i ögonbrynet:

Igår kväll fick jag för mig att ta hål i öronen, men det slutade med att jag kom med en tjock nål igenom ögonbrynet istället! (: Gjorde inte ont bara att efterkänslan känns lite. Ja det var väl det enda x3

'
Gett Johanna en ny look:
Igår ville jag att Johanna skulle raka av ögonbrynen och då lyckades jag tillslut få henne att gå med på det, sedan målade jag hennes ögonbryn och hela hon förändrades till en het kvinna!


Gett mig själv en ny look:
Ögonbrynen saknas och målade kom fram istället! HAHA

(Inte världens bästa bild men men)

Så nu sitter jag här vid morsans laptop och gör ingenting. Mammas kompis har nyligen vart här med sin sjukt söta Rottis/schäfer vovve (: Så ja, Otto, mamma och hennes kompis har nu åkt och nu sitter jag och Johanna här ensamma och tråkar. Vi ska snart ta 15:20 bussen ner till stan och se om vi hittar ögonbryns piercing till mig! (: Ha det så gött allihopa! :D

0 kommentarer: