CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 6 juni 2011

Ytterligare en blogg

Hejsan folket! Jag har egentligen redan en blogg som jag använder dagligen (Som jag inte heller skaffade för så längesen) men jag är funtad så.. Att göra nya är roligt! HAHA! Nej, men jag kommer fortsätta med den andra och samtidigt ha den här bloggen med! - Vi får se hur det kommer gå! Ni kan checka min andra blogg genom att klicka på länken som kommer här bredvid - http://caqtainmorganlonnie.blogg.se. Ha det så trevligt i bloggen där.

Som ni ser just nu så är den här bloggen inte så värst fixad och det har jag svaret till varför! - Jag gjorde nyligen den här bloggen och klockan är nu tidigt på morgonen och jag har inte gått och lagt mig än. Är ganska trött så ja, jag orkar inte pilla med den här bloggen nu. - Känner mig som en fucking zombie för fan! (; Ni får ha det så bra!

Lite smått rolig bild på min valp Akheyla! ^^

0 kommentarer: