CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 8 juli 2011

Träffat soc tanta - Minigolf

HAHA! Nej men det var faktiskt okej idag! (: Vi var körde mini golf och det var lite roligt faktiskt! Dock gick det la inte så bra men vi kom faktisk sjukt lika! HAHAHA. Pappa fick 36, hon fick 37 och jag fick 38.. Ja jag kom sist men denna gången hade jag otur eller något. Jag brukar faktiskt vinna! HAHA XD Jaja, det var väl det enda jag ville få sagt! (:







This is hott :D


Jag har seriöst hittat världens sötaste groda! Såg flera stycken sådana här små söta bebisar! :D Gud, dem var så små och så sjukt söta :D AW! Ge mig :D:D <3






Ignore it!


Pappa tog en fin bild på lilla tösen som också var med :) Fast hon spela ju inte men ändå ;p


AW! Fin bild =)


Sista banan!


Thats hott!


Päron/daim glass! <3 - Fast den med dumle är så mycket godare dock! <3

0 kommentarer: