CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 6 juli 2011

Bad med familje medlemmar i havet :D

Idag har jag faktiskt varit duktig och gått upp tidigt (för mig då). Klockan var la 11 lr något. Dock la jag mig typ vid 9 tiden på morgonen haha! Iaf så åkte jag, Akheyla, Niklas & Lisa till havet och badade lite, eller ja, jag gick mest i vattnet och kollade om man kunde hitta något fint! Sedan så tog vi det lite lugnt, sola lite och ja, åkte till Max eller va fan det nu heter?!? Efter det åkte vi till biltema och ja, sen kom jag då hem. Vill ni veta vad? Min rygg ser helt fucked up ut och det gör även framsidan också.. Lyckades få en sån skön bränna änna! Haha.

Niklas, Lisa & Akheyla

Dem tog en liten tur ute i havet :P


Det är alltid lika kul när någon kastar pinnen så jag får hämta den! :D

En riktig skrynk tant :D

Låg och försökte få färg på mina extremt (Host) bruna ben! (; HAHAH!




Alltid lika kul att se den konstiga spegelbilden på Niklas bil xD HAHAH!

Efter allt stoj och stök var tösen min tröttis <3

MUMS! Hemma var man ''nästan'' vid denna bilden och ja, MUMS säger jag bara ^^

Förlåt för bilden men jag vet inte riktigt annars hur jag ska ta bilden för att visa brännan xD
 

0 kommentarer: